Contagia’t de la mirada 360! Jornada d’experiències educatives en xarxa
- Itinerari d’experiències de centres educatius 360
- Divendres 10 de maig, a l’Escola Virolai de Barcelona
A la jornada tindreu ocasió de conèixer pràctiques innovadores sobre àmbits diversos com l’aprenentatge maker, educació musical, cinema, reforç educatiu, menjadors escolars, biblioteques i activitats esportives entre d’altres. Un espai únic per intercanviar coneixements i reptes sobre com connectar el “dins i fora escola” i integrar les capacitats, necessitats i interessos particulars dels infants i joves al propi projecte educatiu i al del municipi.
La trobada, organitzada per la Fundació Jaume Bofill, tindrà lloc el proper divendres 10 de maig, de 18 a 20.30 hores, a l’Escola Virolai de Barcelona (Carrer Ceuta, s/n) i ja t’hi pots inscriure.
Què podem aprendre de les pràctiques dels Centres Educatius 360?
Els Centres Educatius 360 connecten els espais i els temps educatius de la vida dels infants i joves per aconseguir que visquin el màxim d’experiències i d’oportunitats d’aprenentatge amb valor educatiu. Però què podem aprendre d’aquestes pràctiques? Quines mesures implementen per garantir que tots els infants accedeixen a activitats extraescolars enriquidores? Com promouen que els infants i adolescents construeixin itineraris d’aprenentatge personalitzats? Quins criteris tenen en compte? Què tenen en compte els docents a l’hora d’orientar a l’alumnat i a les seves famílies sobre les activitats del fora escola més adequades i adaptades a les motivacions i aprenentatges dels infants i joves? Com maximitzen la seva tasca a través del treball col·laboratiu i continuat amb l’entorn? Quines barreres es troben? Quines estratègies desenvolupen per tal que l’alumnat i les seves famílies participin en la vida comunitària i cultural de l’entorn?
Amb aquesta jornada, volem donar resposta, entre tots, a aquestes preguntes.
Recordem que aquest és un acte obert a tothom, formeu o no part de la Crida #Centreseducatius360.
- Pots incriure’t en aquest formulari.